Når:
Ålen
Pris:
Foredrag med HELSESISTA Tale Krohn Engvik @ Rallaren, Hovet

Fredag 23. mars får vi besøk av hele norges helsesøster på Snapchat; HELSESISTA Tale Krohn Engvik!
Hun skal holde foredrag for alle elever på 7. – 10. trinn i Holtålen, men arrangementet er åpent for alle i alderen 12-20 år (fra og med 7. trinn opp til 20 år).
HELSESISTA har permisjon fra jobben som helsesøster i Oslo kommune for å jobbe med å knuse tabuer og øke den psykiske helsen til norsk ungdom gjennom sosiale medier. Gjennom sin populære Snapchatkonto tar hun opp og ufarliggjør vanskelige temaer som psykisk helse, familievold, seksuell legning, mobbing og deling av nakenbilder.
Les mer om HELSESISTA her: https://helsesista.no/om/
Vi gleder oss stort til å få besøk av Tale HELSESISTA!

Dette arrangementet er første arrangement i serien FAKTABIB HOLTÅLEN der Holtålen folkebibliotek har søkt og fått støtte av Nasjonalbiblioteket til en faktabasert arrangementserie for ungdom. Vi fikk dessverre ikke støtte til alle de fire arrangementene vi søkte om, derfor blir det kun to arrangement – dette foredraget med HELSESISTA og et foredrag med Gunnar Tjomlid om kildekritikk og kritisk tenking på internett senere i vår.

Translate »