Torsdag er det nok en gang åpent for bestilling og utlån av bøker, filmer, tidsskrifter og lydbøker + innlevering av bøker. Logg deg inn på vårt websøk med lånenummer/e-post og pin-kode. Her kan du søke opp og reservere det du ønsker å låne eller du kan sende et reservasjonsønske på e-post til mari.aas@holtalen.kommune.no eller via Facebook.

Alt reservert materiale kan hentes på trappa utenfor biblioteket mellom kl. 09.00-13.00– ring 958 94 785 når du står utenfor og hold avstand til andre som skal hente bøker.

OBS – I samme tidsrom (kl. 09.00-13.00) kan man også levere inn lånte bøker – sett poser med lånt materiale på trappa.

Holtålen folkebibliotek

Frivilligsentralen i Holtålen kan være behjelpelig med hjemkjøring av bøker til den som ikke har anledning til å komme seg på biblioteket – ta kontakt med Laila Grønli Kokkvoll på tlf 41930211 eller e-post laila.g.kokkvoll@holtalen.kommune.no.

Vi låner ut materiale som står tilgjengelig på hylla i biblioteket og om flere ønsker å låne samme tittel er det førstemann til mølla. Det er også mulig å hente det du har fått hentemelding på tidligere, men ikke rakk å hente før vi måtte stenge.

Hvis reservasjonen gjøres via websøk, kan det ta litt tid før den er synlig for deg som låner, da biblioteket må legge inn reservasjonen manuelt først.

Ta kontakt med oss på e-post eller tlf. 958 94 785 om du ikke får logget deg inn på websøket eller har andre spørsmål rundt dette. Hvis du ikke har lånekort er det mulig å skaffe seg et digitalt Nasjonalt lånekort her.