Holtålen folkebibliotek følger rådene fra kommunen og fra Folkehelseinstituttet, og vil gi beskjed hvis det skulle skje endringer for deg som bruker biblioteket.

Ta kontakt med oss på e-post, facebook eller på telefon (958 94 785) om du trenger å forlenge lån utover det du kan gjøre selv på våre nettsider.

På biblioteket gjør vi det vi kan for å hindre spredning av koronasmitte. Våre ansatte er ekstra påpasselige med hoste- og håndhygiene, og vi oppfordrer alle våre brukere til å gjøre det samme. Vi følger rådene fra nasjonale myndigheter som innebærer at om du har vært i et område med vedvarende spredning av koronaviruset de siste 14 dagene, må vi dessverre be deg om å ikke besøke biblioteket.

Dette gjelder uansett om du føler deg syk eller ikke. Vi må også be deg utsette besøket hvis du de siste 14 dagene har vært i kontakt med koronasmittede personer, eller hvis du er i karantene.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til biblioteket når du er frisk igjen!

Translate »