Opplesning av «På eventyr med Kaptein Skrekk: Skatten på Kokosøya»

Holtålen folkebibliotek har sammen med flere bibliotek i Trøndelag blitt med på denne digitale turnéen der forfatteren selv, Ole Andre Sivertsen leser boka «Skatten på kokosøya» fra serien «På eventyr med Kaptein Skrekk». Boka er den første i en serie på foreløpig to bøker og målgruppe er fra skolestartere i barnehagen og opp til og med 4. trinn.

Kagge forlag skriver følgende om boka; «NRKNewton-profil og nå barnebokforfatter Ole André Sivertsen står bak boka «På eventyr med Kaptein Skrekk: Skatten på Kokosøya». Den er illustrert av Ketil Selnes. Historien som ble klekket ut under fortellerstunder med egne barn, følger den tøffe Nora og Kaptein Skrekk – en antihelt som etter beste evne forsøker å opprettholde en fasade som farlig sjørøver».

Vi håper dette kan være et fint innslag og noe både barn og voksne kan kose seg med i en litt uvanlig hverdag. Les mes om Kaptein Skrekk på www.kapteinskrekk.no.

Opplesningen vil være tilgjengelig ut april 2020. Videoen er omfattet av opphavsrett, og skal ikke videre-publiseres utover de ovennevnte plattformer eller tidsavgrensning uten avtale og vederlag